сряда, 16 октомври 2013 г.

Оформяне и попълване на вежди с грим


Здравейте скъпи дами, 
днес ще отговоря на един от най-често задаваните ми въпроси, а именно - как си попълвам веждите. Ако и вие имате тънки и редки вежди като мен, то гримът е най-добрият ни приятел в този случай. С него можем значително да подобрим вида на веждите без това да изглежда видимо и неестествено. Ако искате да видите какъв е моят начин за оформяне на вежди с грим и кои са любимите ми продукти за това, вижте видеото ми по-долу. :)
Колкото и клиширано да звучи, наистина е вярно, че веждите са рамката на лицето. Тяхната форма и вид влияят изключително много върху цялостното изражение на лицето, ако са оформени добре, те могат значително да подобрят излъчването му, ако пък не са - обратното. По-голям и широк нос,  подпухнали клепачи и т.н. - това са някои от нежеланите ефекти, които може да се получат при неправилно оформени вежди.
В повече детайли за самото оформяне на веждите, различните видове форми и т.н. ще наблегна в следващото ми видео от тази поредица, но засега започвам с това как да ги подчертаем с помощта на грим.

ВИДЕО УРОК ПОПЪЛВАНЕ НА ВЕЖДИ С ГРИМ

Аз най-често предпочитам да използвам комбинация от молив за вежди и сенки, това не е задължително, но помага в случаите, когато искате да удебелите веждите и да им придадете текстура, затова и комбинацията от молив и сенки е най-доброто решение според мен.
Ако веждите ви са редки като моите ще са ви необходими сенки с добра пигментация и наситеност, за да могат да се отбележат на местата, където няма косъмчета.
В случай, че сенките ви не се отбелязват добре върху кожата, има няколко трика, които могат да помогнат в този случай:

- нанасянето на малко фон дьо тен върху веждите;
- нанасянето на малко основа за сенки (само в телесен или безцветен цвят);
- използването на молив за вежди;

Тези продукти ще служат като лепкава основа за сенките, които нанесете след това и ще помогнат те да залепнат и да се отбележат много по-добре върху веждите.
Ако пък не желаете да променяте дебелината или формата на веждите си, а само да попълните празните места между косъмчетата, бих препоръчала да използвате само сенки, те придават най-естествен ефект.

ПРОДУКТИ ЗА ОФОРМЯНЕ И ПОПЪЛВАНЕ НА ВЕЖДИ

В момента използвам молив и сенки за вежди на марката Essence и те са любимите ми продукти за оформяне и попълване. Хубавото е, че освен че са добро качество, подходящи, хладни цветове, те се предлагат и на достъпна цена.
При избирането на молив за вежди за мен е важно той да бъде със суха консистенция и да е в хладен тон. За съжаление трудно се намират подобни на пазара и за момента този на Есенс се доближава най-много до това, което търся, затова и ползвам него, но търсенето не е приключило и те първа ще тествам и други марки. :)
Получих въпрос в коментарите под видеото ми за това каква е разликата между молив за очи и молив за вежди и дали може да се използва молив за очи за попълване на веждите. Най-съществената разлика между тях е именно консистенцията, тоест - моливите за очи са създадени да са меки и кремообразни за да се нанасят гладко и с лекота върху нежната и деликатна кожа на клепачите, докато ако използваме такъв мек молив върху веждите, то той ще слепи косъмчетата и ще нанесе прекалено много продукт върху тях, което ще ги направи да изглеждат неестествено, а ние не желаем това. :) Разбира се теорията е едно нещо, но в крайна сметка всичко е въпрос на вкус и ако сте си намерили молив за очи, който не е прекалено кремообразен (намират се и такива понякога) и цветът му пасва добре на веждите ви, защо не - пробвайте и ако ви харесва - ползвайте го! 
Essence Eyebrow Designer Pencil - 04 Blonde
Essence Eyebrow Stylist Set
 Не е задължително да ползвате специални сенки за вежди, няма никаква разлика между обикновените сенки за очи и сенките, предназначени за вежди. Важното е само текстурата им да е матирана без никакви блестящи частици и цветът им да е подохдящ за вашите вежди. 
За по-естествен вид - винаги избирайте моливът за вежди или цветът на сенките с които ги подчертавате в съответствие с естественият цвят на веждите ви, иначе ако ги съчетавате с цветът на косата ви, разликата би изглеждала прекалено очевидна. Ако пък изсветлите цветът на косата си, помислете и за изсветляване на веждите. За тази цел съм виждала, че се предлагат комплекти по магазините за изсветляване или потъмняване, но честно казано не съм ги пробвала и не мога да изкажа мнение.
Eylure Dybrow
Ако имате по-буйни вежди използвайте безцветна спирала или специална такава за вежди – те ще ги фиксират на едно място през целия ден. 
Essence Lash & Brow Gel Mascara
Аз обаче по-често предпочитам да ползвам оцветената спирала за вежди на марката Catrice, която освен, че задържа косъмчетата в една форма, тя им придава цвят и текстура. Ако имате тънки вежди и искате да ги удебелите, но не винаги получавате естествено-изглеждащ резултат, пробвайте такъв тип спирала, защото тя подчертава всяко косъмче и го потъмнява/оцветява леко, а това и прави цялостният вид на веждите по-натурален. 
Catrice Eyebrow Filler Perfecting & Shaping Gel
Има и много други марки на пазара, но тази беше първата, която видях при едно от последните ми пътувания до България, затова и си я купих. Имайте предвид обаче да съобразите цвета на спиралата според цвета на веждите.


Оформянето на веждите с грим може да е досадно понякога, особено ако се налага да го правите всеки ден, затова и накрая ще спомена за още един вариант, който може да ви спести това усилие, а именно - перманентен грим. Това е процедура, която наподобява татуиране, където се вкарват оцветяващи пигменти в горните слоеве на епидермиса. Този ефект трае между 2 до 5 години, като това може да варира. (Можете да потърсите повече информация в интернет ако се интерсувате.)
Аз лично не съм пробвала тази процедура, честно казано на мен ми звучи малко страшно да се оставя в ръцете на непознат да ми изрисува веждите, защото ако нещо не ми хареса - няма връщане назад, а и почти винаги като видя някоя дама с такива татуирани вежди, то те изглеждат изкуствено и поне за мен е видимо, че си е правила такава процедура. Аз съм свикнала с ежедневното оформяне на вежди, то за мен е част от рутината ми на гримиране, но пък и не се срамувам да се покажа без грим, така че не смятам, че тази процедура е подходяща за мен. Понякога е хубаво да имаме свободата да променяме веждите си сами, дали да ги потъмним повече или по-малко, да ги удебелим или не - аз лично предпочитам, да имам този избор, но разбира се няма нищо лошо да опитате ако това е нещо за вас. Преди това обаче се убедете, че отивате при специалист с опит, разпитайте клиенти за работата му ако познавате такива.
Ако пък вие вече сте си правили перманентен грим, напишете ми какви са били вашите резултати впечатления, ще се радвам да разбера. :)

Това е от мен засега, надявам се видеото и статията да са били полезни за вас, ще се видим скоро!
Целувки,
Ели

Photos by: www.google.com
Share:

Няма коментари

Публикуване на коментар

Оставете ми коментар ако публикацията ви е харесала, много ще се радвам да го прочета! :) :)